טלנובלות אהובות מכל הזמנים בכל השפות וכל הסיגנונות. טלנובלות וסדרות לצפייה ישירה כולל תקצירי טלנובלות ופרקים.

סקירת טלנובלות

אין מילים לאהבה פרק 9- Aşk Laftan Anlamaz

אין מילים לאהבה תקציר פרק 9

מורט מתארס עם דידם.
חייאת יוצאת בשעת לילה מאוחרת לביתו של מורט היא באה לומר לו שנזכרה במה שאמר לה. מורט אומר ששיקר וכי הוא אוהב את דידם. חייאת מסתובבת ללכת ומורט שואל אותה אם היא לא כועסת עליו? חייאת עונה שהוא אינו שווה אפילו את הכעס שלה.
חייאת יוצאת מביתו נסערת ובוכייה ומצליחה להתחמק מכרם שממתין לה ברכב בחוץ.
כרם ממתין הרבה זמן בחוץ ואז נכנס לחפש את חייאת, מורט אומר לו שחייאת עזבה, כרם מבולבל אינו מבין איך לא ראה את חייאת יוצאת. מורט אינו מבין איך לא הבחין בה ומספר לו שהיא שחייאת יצאה כועסת ואולי לא רצתה שיראה אותה כך.
כרם שואל את מורט מה עשה לחייאת. כרם נלחץ אינו מבין לאן תלך חייאת בשעה כזו ומורט אומר לו שאינו יודע והוא אינו שומר הראש שלה וחייאת בחורה בוגרת שמודעת למעשיה ואם חלפה מול כרם סימן שהיא רוצה להיות לבד.
כרם רוצה לקחת את מורט לחפש את חייאת לפני שתעשה משהו טיפשי אך מורט מסרב לבוא עימו ואומר שזו תהיה טעות מצידו לבוא איתו.

חייאת ממשיכה ללכת ברחוב כשהיא לא מודעת למתרחש סביבה היא כמעט נפגעת ממכונית כשבחור צעיר שמטייל עם כלבו מושך אותה הצידה.
חייאת חוזרת הביתה ואמינה אמה תופסת אותה ודורשת לדעת היכן היא מסתובבת בשעות כאלה. חייאת מתפרצת על אמה ומבקשת שתניח לה. האם מתעקשת לקבל תשובה וחייאת אומרת לה מה יקרה אם לא תענה לה האם האם תתקשר לאב? חייאת מתפרצת על אמה ואומרת לה שתתקשר, היא כבר אינה יכולה עם ההתנהגות הזו של אמה שהכל אסור.
היא מטיחה באמה שהיא אינה שומעת / מקשיבה לה. האם מתעשת אבל עדיין שואלת מאיפה חזרה בשעה כזו.
חייאת אומרת לאם  שכל מה שהיא חושבת עליו זה "הכבוד " והיא אף פעם לא מתעניינת איך היא באמת. חייאט צועקת שהיא לא תענה לה היכן הייתה כי לא מגיע לה וגם כי היא נאלצה להיכנס כמו גנב הביתה בשעה כזו ובגלל שהיא לא ראויה לה.

הסבתא אזימה שמבינה שנכדה אינו מעוניין להינשא לדידם ונמצא במצב רע מגיעה אף היא לביתו של מורט והוא מתפרץ בבכי אומר שהוא עייף מלהיות חזק. הם מדברים ומורט אומר על חייאת שהיא הדבר היפה והטהור ביותר שהיה לו בחייו. מורט מתוודה בפני הסבתא שהוא אוהב את הבחורה, אוהב אותה מאוד.

חייאת מספרת לחברותיה על מה שקרה עם מורט איפק כועסת עליו מאוד, אסלי חושבת שמורט לא אמר את מה שהוא באמת מרגיש. חייאת אינה מבינה מה הכוונה, אסלי מסביר לה שאולי אמר זאת כדי להגן עליה כדי למנוע ממנה לסבול.
חייאת מרגישה תחושת אשמה על שפגעה באמה ואמרה דברים קשים.

כרם מתקשר לחייאת מודאג אך איפק לוקחת את הטלפון וכועסת עליו.

הבוקר עולה וחייאת מתנצלת בפני אמה על התנהגותה בלילה.
בביתו של מורט הסבתא אזימה מכינה לו ארוחת בוקר כשדידם מופיעה, הסבתא שואלת אותה אם הודיע למורט על בואה? דידם עונה לה בהקנטה שהיום נראה שהיא קצת מתוחה. הסבתא עונה שמוטב שתתרגל.
דידם שואל היכן מורט והסבתא עונה שמתקלח ועוד מעט יבוא, דידם אומרת שנראה שמורט שכח לענוד את הטבעת והיא רוצה להיכנס כדי לתת לו אותה אך הסבתא אזימה עונה שלא, שהוא כנראה החליט שלא לענוד אותה כנראה בגלל שהנישואין שלהם יהיו פורמליים בלבד. דידם אומרת לה שמורט הוא זה שיחליט מאחר והוא זה שביקש ממנה להינשא לו.
הסבתא אזימה לא נשארת חייבת ומתקנת אותה שהוא אולץ להינשא. הסבתא לא מרשה לה להיכנס ומכריחה אותה להמתין.

דידם שוב מנסה להשתלט על חייו של מורט ואומרת לו שצריך שיהיה בכיסא האחורי ברכב מגן נגד שמש שיגן על התינוק, מורט אומר לה שהוא יחליט מה לעשות ברכב ובחייו. דידם מתעקשת על כך שיש דברים שהם יצטרכו להחליט יחד מאחר והם יתגוררו באותו הבית. מורט אומר לה שהיא כנראה לא הבינה שהיא הכריחה אותו להתחתן איתה והוא יהיה שם בשביל הילד לאחר הלידה ושיש מקום בחייו ובביתו בשביל הילד אבל לא בשבילה.
דידם אינה מבינה ועוצרת אותו ושואלת אם הוא מתכוון לכך שהוא יטפל בילד לאחר הלידה בלעדיה ושהילד יהיה לצידו בלעדיה? דידם אומרת למורט שהיא צריכה להניק את הילד ולהיות איתו לפחות שנה.
דריה מתקשרת לדידם ומציעה שיפגשו כדי לערוך הכנות לחתונה.

מורט ודידם מגיעים למשרד בכניסה הם פוגשים את חייאת ששואלת לשלומה של דידם. הם נכנסים למעלית וחייאת אומרת למורט שהוא זה שצריך להיכנס אחרי אהובתו. במעלית דידם מעמידה פנים שאינה חשה בטוב ומורט נאלץ ללוות אותה לתובל.
מורט מדבר עם חייאת ומתעניין מדוע באה לעבוד אחרי מה שקרה בינהם, חייאת אומרת לו שיש לה אחריות גם לגבי אחרים. מורט חושב שבתור בתו של איש עשיר היא אינה תלוייה במשכורת שלה בעוזרת ולכן היא צריכה תירוץ משכנע יותר.
דורוק פוגש באסלי בבית החולים. הם משתעשעים יחד ובסוף דורוק מודה לה על שעזרה לו לשכוח שהוא בבית חולים.

איפק מתקשרת לאביה ורוצה לשוחח איתו אך האב מנסה להתחמק ממנה ואומר שבנו מחכה לו. איפק מתעקשת והאב אומר שישלח את הכתובת בה הוא נמצא. כרם מגיע אך איפק אינה רוצה שיצטרף אליה ועדיין כועסת על כך שלא שמר על חייאת.
כרם מחליט לעקוב אחרי איפק.
איפק נפגשת עם אביה מתחננת אליו שיחזיר לה את הכסף שהלוותה לו כדי שתוכל להחזיר לחברתה, האב שואל אם היא טפשה או תמימה, חברתה הרסה לה את הרכב  והיא מבקשת ממנו את הכסף כדי לתת לחברתה. האב מעליב את חברותיה של איפק והיא אומרת לו שכשהוא לא היה לצידה הן היו תמיד ועם חיבה אהבה ודאגה כשהוא מנע זאת ממנה. האב סוטר לה. כרם רואה הכל. האב נוסע וכרם אחריו הוא עוצר אותו בדרך ורוצה לשבור את ידיו על שהכה את איפק. כרם רוצה להכות אותו ושואל מי הוא? האב עונה שהוא אביה של איפק. התשובה עוצרת את כרם והוא והאב יושבים לדבר, האב מספר לו שאיפק ביקשה כסף עבור חברתה אבל אין לו לתת לה. האב מצליח להונות את כרם.

צ'אלה מזכירה למורט שבערב יש אירוע שהוא צריך לקחת בו חלק, ואם הוא מגיע עם דידם. מורט אומר שלא וכי ליחסיו עם דידם אין קשר לסרטה. הוא אינו רוצה שמישהי מהדוגמניות ילוו אותו כדי למנוע אי הבנה. מורט אומר לצ'אלה שיש לה 5 שעות להתכונן.
צ'אלה הולכת לתובל ומספרת לה שהערב היא תלווה את מורט, תובל מנסה למצוא לה שמלה ומנסה ללמד את צ'אלה איך להיות נשית יותר. דורוק עומד מהצד ומביט בניסיונותיה של תובל.
תובל שואלת את דורוק אם הוא מגיע הערב, דורוק אומר שלצערו הוא לא יכול להתחמק מאחיו. תובל שואל את מי הוא מביא איתו, דורוק עונה שהוא יגיע לבד ושיהיו שם נשים, תובל אומרת לו שהיא תסדר לו שותפה.

הערב מתחיל, מורט מגיע עם צ'אלה, תובל מגיעה עם אחד מחבריה אלחנדרו (הגנן שלה) הם עומדים בחוץ לשוחח מורט שואל אם יחכו לדורוק כי נראה שהוא מאחר מעט. דורוק מגיע ומורט מופתע לראות את חייאת איתו. מורט אומר לדורוק שחשב שהוא יבוא לבד. הערב מתחיל ותובל חושבת שהאנשים ליד מורת אינם מורשמים דיים ומורה לדורוק וחייאת לבוא אחריה. הם מצטרפים לשולחן של מורט ושם אחד הגברים מתעניין בחייאת ואומר לדורוק שלא ערך הכרות בינהם או שהיא פנים חדשות בסרטה. האיש נושק לידה של חייאת. מורט אומר שזו העוזרת שלו. חייאת אומרת שיש לה שם ומציגה את עצמה.
לא דורוק ולא מורט מרוצים מכך שהגבר הכיר את חייאט.
תובל שולחת את דורוק ללוות את צ'אלה לשירותים ומציעה לשני הבחורים ללוות אותה מעט באולם. מורט וחייאת נשארים לבד. מורט אומר לחייאת שהיא נראית במצב רוח טוב, חייאת עונה שאין סיבה שלא.
הבחור עימו נערכה ההיכרות ניגש למורט ושואל את רשותו להזמין את חייאת לרקוד, מורט אומר שישאל אותה , חייאת מסכימה. מורט רואה את הבחור לוחש לחייאת במהלך הריקוד וניגש אליו לקחת את העוזרת שלו כדי להכיר לה אנשים, האיש אומר שזה קצת מסוכן שיכיר את חייאט לבוסים אחרים ושחייאת היא כוכבת הערב ומחבק את מותנה ואומר לו שישים לב שמישהו לא יחטוף לו אותה. מורט אוחז בידה של חייאת ומוביל אותה לשולחן.
חייאת מגיעה לשולחן ושואלת היכן האנשים ומורט אומר לה שתפסיק להתנהג כילדה כי היא נמצאת במקום עם "זאבים" שלא בטוח שיתנהגו כלפיה ביושר כמוהו. חייאט מתרגזת ואומרת שעיניה מלאו דמעות מהבנתו ביושר והולכת לשולחנו של דורוק. תובל שרואה את מורט שותה ללא הפסקה ניגשת לדבר איתו אך הוא פוגע בה ונוזף על התערבותה. תובל הולכת משם ודורוק מדבר איתה לבדוק מה קרה, תובל אומרת שאחיו לא יודע איך לדבר.
מורט לוקח את חייאת הביתה, כרם מתעקש לקחת אותה עד לביתה וכך נאלצת חייאת לרדת ליד ביתה של סונא פקטג' האמיתית וללכת ברגל לביתה שלה. בדרך היא פוגשת את איברהים והכלב שרלוק

דריה מגלה שדידם אינה הרה אבל רוצה לסייע לה להמשיך להעמיד פנים.

דידם רוצה שחייאת תעזור לה בהכנות, מורט אומר לה שחייאת אינה עובדת החברה וכי היא עוזרת בהנהלה וכי כדאי שתמצא עוזרת אחרת. חייאת אומרת שמבחינתה אין בעיה.

אביה של איפק מביא לה את הכסף אבל אומר לה שמעט עדיין חסר, הוא מבקש את סליחתה ואיפק באמת מאמינה שהוא אוהב אותה ודואג לה.

תובל מוצאת את חייאת בין השמלות מדברת לעצמה, חייאת מספרת לה שהציעה את עצמה לעזור לדידם בהכנות לחתונה ומספרת לה מה אמר לה מורט על כך שהוא אוהב את דידם.ועל כך שהחליטה להראות לו שהיא חזקה. תובל אומרת לה שמורט אוהב אותה יותר מאשר היא חושבת.
דידם מכריחה את חייאת לעזור לה ואף שולחת אותה להתייעץ עם מורט, הוא אומר לה שתבחר משהו אבל חייאת מעמידה אותו במקומו ואומרת לו שזו החתונה שלו. הם מתווכחים כשבנו הקטן של השומר מופיע במשרדו של מורט.
הילד מספר להם שגם אימו ואביו היו מתווכחים אבל כשאימו נפטרה אביו היה עצוב מאוד.
נג'ט מדבר עם מורט ואומר לו שזה לא טוב שהוא ודידם יגורו בנפרד לאחר החתונה ושאם יגלו זאת העיתונאים זה יגרום להרבה רעש תקשורתי וכעס. מורט אומר לו שהוא אינו אוהב את דידם. האב נג'ט אומר שלא יחשוב שהוא אהב מישהי אחרי אימו? מורט אומר איך אפשר ודריה? האב עונה שגבר לפעמים עושה דברים שהוא חייב לעשות. שהוא התרגל לדריה.

איפק מגלה שכרם נפגש עם אביה.

איברהים מגיע לחצר ביתה של חייאט וחברותיה ומתברר כי פאדיק היא דודתו והוא ישאר שם לזמן מה.

מורט מדבר עם דידם ומספר לה שאביו דיבר איתו על מגורים משותפים, מורט מזהיר אותה שלא תתערב בחייו.
לצפייה בפרק

רשומות פופולריות

תקציר טלנובלה:

נקראו לאחרונה

טלנובלה לפי תוויות:

אברו שאהין (1) אדיני סאן קוי (5) אהבה זועקת (1) אהבה זועקת סדרה טורקית (4) אהבתי את שניהם (3) אין מילים לאהבה (1) אין מילים לאהבה סדרה טורקית (2) איסטנבול האכזרית (1) איפט (23) אישה (43) אישה עונה 1 (2) אישה עונה 2 (11) אישה פרק 43 (1) אישה פרק 44 (1) אישה פרק 45 (1) אישה פרק 46 (1) אישה פרק 47 ויוה (1) אישה פרק 48 ויוה (1) אישה פרק 50 ויוה (1) אישה פרק אחרון (2) אל תצחק באהבה (11) אלמד אותך לאהוב (29) אמינה גולשה (2) אמלה (1) אף אחד לא יודע (1) אריף (1) ארץ המלכים (101) אש בדם (198) באהר (1) באהר שהין (1) בארג' (2) בוראק דניז (1) בורק דניז (11) ביראן דמלה ילמאז (1) בכי האהבה (4) בלב פועם פרק 16 (1) בלב פועם פרק 18 (1) בלב פועם פרק 19 (1) בלב פועם פרק 25 (1) בלב פועם פרק 29 (1) בלב פועם פרק 32 (2) בלב פועם פרק 37 (1) בלב פועם פרק 38 (1) בלב פועם פרק 4 (1) בלב פועם פרק 5 (1) בלב פועם פרק 6 (1) בלה והזאר (1) בשם הכבוד (1) גלות סדרה טורקית (1) דילה (1) דמט אוזדמיר (3) דנה גרסייה (29) דרמה טורקית (1) ה (1) האהבה בוכה (4) האהבה שגורמת לך לבכות (4) הגבר הלא נכון (4) הירה (1) הנדה ארצ'ל (16) הנדה ארצל (1) הסיפור שלנו (1) הסכר (2) הקש על דלתי סדרה טורקית (6) השושלת סדרה (1) חד 309 (1) חדר 309 (3) חלומות בהקיץ (1) טורקי (1) טיירה דה רייס (101) טלנובלה (89) טלנובלה אישה (29) טלנובלה באה מאהבה (17) טלנובלה בלב פועם (20) טלנובלה טורקית (178) טלנובלה יין האהבה (17) טלנובלה מקסיקנית (200) טלנובלה עונת הגשמים (1) טלנובלה רסיסים (99) ייאיט קוזאן (55) כארם בורסין (6) כלה חדשה (1) לא בלעדייך (1) לב פצוע (1) לילה לידיה (21) מיגל ורוני (29) מילה של כבוד (113) מישל בראון (29) מלכת הלילה טלנובלה (15) מלכת הלילה פרק 1 (1) מלכת הלילה פרק 10 (1) מלכת הלילה פרק 2 (1) מלכת הלילה פרק 21 (1) מלכת הלילה פרק 22 (1) מלכת הלילה פרק 23 (1) מלכת הלילה פרק 24 (1) מלכת הלילה פרק 25 (1) מלכת הלילה פרק 26 (1) מלכת הלילה פרק 27 (1) מלכת הלילה פרק 28 (1) מלכת הלילה פרק 29 (1) מלכת הלילה פרק 30 (1) מלכת הלילה פרק 31 (1) מלכת הלילה פרק 32 (1) מלכת הלילה פרק 7 (1) מלכת הלילה פרק 8 (1) מלכת הלילה פרק 9 (1) מספר 309 (5) מר טעות (3) מר טעות פרק 1 (1) מר טעות פרק 2 (1) מר טעות פרק 3 (1) מר טעות פרק 4 (1) משבר אמון (1) נור טלנובלה טורקית (59) סארפ (1) סדרה הודית (3) סדרה הודית חדשה (1) סדרה טורקית (253) סדרה טורקית 2021 (1) סדרת דרמה טורקית (1) סוף סדרה רסיסים (1) סיכום הסדרה פנינה שחורה (1) סיכום הסדרה רסיסים (1) עבדות סדרה טורקית (1) פטמגול (1) פייאז דומאן (1) פייז דומאן (1) פנינה שחורה (20) פנינה שחורה פרק אחרון (1) פעימת הלב (4) פצע הלב (1) פרק 1 (1) פרק 11 (1) פרק 12 (1) פרק 2 (1) פרק 26 (1) פרק 264 (1) פרק 27 (1) פרק 28 (1) פרק 3 (1) פרק 35 (1) פרק 36 (1) פרק 39 (1) פרק 40 (2) פרק 41 (2) פרק 42 (2) פרק 43 (1) פרק 44 (1) פרק 45 (1) פרק 46 (1) פרק 47 (1) פרק 48 (1) פרק 49 (1) פרק 50 (1) פרק 71 אחרון (1) פרק 72 (1) פרק 73 (1) פרקים מלאים (44) צפייה ישירה (25) קרם בורסין (21) רסיסים סוף (2) רסיסים עונה 2 (26) רסיסים עונה חדשה (1) רסיסים פרק (1) רסיסים פרק 256 (1) רסיסים פרק 257 (1) רסיסים פרק 258 (1) רסיסים פרק 259 (1) רסיסים פרק 260 (1) רסיסים פרק 261 (1) רסיסים פרק 262 (1) רסיסים פרק 263 (1) רסיסים פרק אחרון (2) שבוי באהבה (5) שבויה סדרה טורקית (1) שבוייה (1) תן לי שם (5) תקציר פרק (24) תשוקה וכוח (25) תשוקת הנצים (164) Amla (1) Aşk Ağlatır (4) Aşk Laftan Anlamaz (11) Bahar Şahin (1) Baht Oyunu (1) Baraj (2) Bay Yanlış (4) black pearl (19) black pearl finel (1) Broken Pieces (27) Destan (1) Dila (1) Emanet (1) En nombre del honor (1) Esaret (1) finel (1) Fuego en la Sangre (199) Gecenin Kralicesi (15) globo programação hoje 'sbt programação (1) HEART 0F THE CITY (1) HEART 0F THE CITY טלנובלה בלב פועם (6) HEART OF THE CITY טלנובלה בלב פועם (14) heartbeat (4) iffet (13) KADIN (34) Kalp Atışı (4) kalp yarası (1) kimse bilmez (1) Love Cries (1) Masumlar Apartmanı דירת התמימות פרק 1 סדרה טורקית (1) NO 309 (6) NO309 (6) NUR (59) NUR 12 (1) NUR 13 (1) Our story (1) paramparca (79) Pasion y Poder (25) pasion-de-gavilanes (109) perla negra (19) Prisoner of Love (5) Rain Time (1) Saavi Ki Savaari (1) sen çal kapımı (6) Sensiz Olmaz (1) Siyah İnci (19) TELENOVELA black pearl (1) Tierra de Reyes (154) Tierra de Reyes ארץ המלכים (73) Vino el amor (17) Woman (43) Yağmur Zamanı (1) الحطام أوبرا الصابون (2) عائشة - أوبرا الصابون (2) عائشة - الحطام أوبرا الصابون (1) 肥皂剧 英语 (1)