טלנובלות אהובות מכל הזמנים בכל השפות וכל הסיגנונות. טלנובלות וסדרות לצפייה ישירה כולל תקצירי טלנובלות ופרקים.

סקירת טלנובלות

אין מילים לאהבה פרק 3- Aşk Laftan Anlamaz

אין מילים לאהבה פרק 3


חייאת אומרת למורט שהיא מתפטרת, מורט מבהיר את העניין ואומר לה שזה לא קזינו והיא האחרונה שצריכה לבלף, חייאת אומרת שהיא לא מבלפת. מורט שואל אותה אם אביה יודע על ההחלטה שלה, ומה היא הולכת לספר לו כשישאל?
חייאת עונה שתספר את האמת והוא לא צריך להיות מודאג מכך כי אביה יגלה את האמת כי היא חפה מפשע.

חייאת יוצאת ממשרדו של מורט וצ'אלה אומרת לה שהטלפון שלה לא מפסיק לצלצל. חייאת מגלה שאמה הגיעה למשרדי החברה ושואלת מדוע באה? האם מסבירה לה שפקידת הקלה אמרה שאינה עובדת שם. אמינה אומרת לה שכל בוקר היא יוצאת מהבית ואומרת להן שהיא הולכת לעבודה ומה היא אמורה לומר לאביה אם ישאל?

מורט מגיע עצבני למשרדו של נג'ט אביו ואומר לו שכפי שאמר הבחורה לא יודעת לעשות כלום, האב לא מבין על מי הוא מדבר ומורט מסביר לו שמדובר בחייאת /סונא או איך שלא קוראים לה ואומר שהתפטרה.
שהוא מבין שהם חברים אבל הבחורה אינה מקצועית, נג'ט מנסה להבין מה ואיך קרה.
דורוק חושב שלא קשה לנחש מדוע התפטרה, אחיו הקשה עליה ולא נשארה לה ברירה. מורט אומר שהתנהג אליה כמו לכולם ודורוק מגזים.
נג'ט אומר למורט שבדרך כלל הוא מכבד את החלטותיהם אבל פה המצב הוא שונה והוא רוצה לברר מה קרה.

חייאת יורדת לאמה ולפאדיק ואמה מבקשת ממה שתסביר מה קורה? חייאת אומרת שהיא רק התחילה לעבוד הבחורה בקבלה לא יודעת את שמה. פאדיק אומרת לה שכשאשר הבחורה בקבלה אמרה שאין עובדת בשם חייאת הן היו בהלם.
אמינה רוצה לדעת מדוע לא ענתה לטלפון, חייאת אומרת לה שעבדה ושהבוס קרא לה למשרדו ומה היא רוצה שתגיד לו שיחכה רגע כי אמה מתקשרת? חייאת אומרת לאמה שאם אין להן מה לעשות שם אז מה הן עוד עושות שם?
תובל מגיעה וחייאת שואלת אותה בבהלה מה היא עושה שם, תובל עונה שהיא עובדת שם.
פאדיק לוחשת לאמינה שסוף סוף מישהו מכיר את חייאת שם. תובל שואלת את חייאת מי הנשים? חייאת מנסה להתחמק ואומרת לה שהגברות האלו יוצאות עכשיו, אמינה אומרת לה מדוע היא מזרזת אותן? תובל מבינה שאמינה היא אמה של חייאת, ואמינה מציגה גם את פאדיק דודתה. היא מזמינה אותן אליה לסטודיו לשתות קפה ולהכירן.
תובל מחמיאה לאמה של חייאת על כך שגידלה את בתה היטב. חיאת רוצה ללוות את את אמה כדי שתוכל לחזור לעבודתה. פאדיק חושבת שהיא צודקת והן אינן יכולות לעכב עוד את תובל שמרגיעה אותן שחייאת בידיים טובות.

כשאמינה ופאדיק עוזבות תובל מבקשת מחייאת הסבר מי הגברות ומי היא? חייאת אינה מבינה ותובל אומרת לה שהיא אמרה בעבר שאמה נפטרה. חייאת נאלצת לשקר ומספרת שאמינה הייתה עובדת בביתם ובתאונה איבדה את שני ילדיה וכך התחילה להתייחס לחייאת כבתה. תובל בוכה למשמע הסיפור הטראגי.

צ'אלה מוצאת את חייאת, וזו אומרת לה שעזבה את עבודתה. צ'אלה אומרת לה שזה לא משנה וכי נג'ט ומורט מחכים לה  במשרדו של נג'ט. חייאת עולה למשרדו של נג'ט שמנסה לברר מה קרה אך איש מהם לא מספר מה הסיבה האמיתית. חייאת מודה לנג'ט על ההזדמנות שניתנה לה ומבקשת רק דבר אחד שהיא רוצה להודיע על כך לאביה. נג'ט מסכים וחייאת יוצאת משם. נג'ט לא מרוצה בכלל מעזיבתה של חייאת.

מורט נתקל בחייאת כשהיא מתכוונת לצאת מהמשרדים ושואל מדוע לא סיפרה לאביו מה קרה והאם זה בגלל שהיא מתביישת במה שעשתה? חייאת עונה לו מדוע הוא לא סיפר האם יש לו ספק בעניין?
חייאת עוזבת ויושבת בסמוך לבניין, אינה יודעת מה לעשות. אסלי מתקשרת ושואלת לשלומה, חייאת אומרת שרע שלקחה את התיק ויצאה והיא יושבת מחוץ לבניין ומרגישה מוזר ושהוא במצב טיפשי ולא יודעת מה לעשות. אסלי אומרת לה שתגיע אליה.

דידם במצב רוח מרומם מספרת לתובל שמורט גילה את פניה האמיתיות של חייאת ושמע במו אוזניו, תובל מופתעת כי חייאת לא נראית בחורה כזו, דידם מספרת שתקפה אותה ואמרה לה להתרחק ממורט ואיך חייאת התרגזה. ומורט הגיע בלי שחייאת שמה לב ואיך היא דידם העמידה פנים שהיא על סף בכי. תובל מעימידה פנים שהיא מרוצה אך מעירה לדידם שהיא השאירה בחורה שלא עשתה רע בלי עבודה ואומרת לדידם שחייאת עזבה.

כרם מתקשר למורט ואומר שהוא צריך לשוחח איתו, מורט אומר שיבוא למשרד אך כרם מבקש שיבוא לרכב.
מורט מגיע ושואל את כרם מה הדבר הדחוף עליו רצה לשוחח, כרם אומר ששיקר. דורוק צץ מהמושב האחורי ואומר שכרם שיקר תחת לחץ. דורוק מבקש מכרם להתחיל לנסוע, דורוק מסביר לו שכרם עזר לו כדי שיאכל צהריים עם אחיו.

חייאת מגיעה לאסלי ומספרת לה ולאיפק מה קרה ושמורט האשים אותה בכך שהיא חפרפרת. איפק אומרת לה שאביה "המזוייף" הוא חבר של הבוס המבוגר מדוע לא סיפרה לו? חייאת מספרת להן שנג'ט ניסה לברר ואפילו לשכנע אותה לחזור בה מהחלטתה, אבל היא לא קיבלה זאת. אסלי כועסת עליה שהיא מענישה את עצמה. איפק חושבת שמתישהו האמת תצא לאור. אסלי מרגיעה אותה שהיא תמצא עבודה אחרת, חייאת אומרת לה שזו לא הבעיה למצוא עבודה, ליבה נשבר גאוותה נפגעה זו הבעיה והיא אינה יודעת מה לעשות עם זה.

מורט ודורוק יושבים לאכול צהריים, דורוק מנסה לברר מדוע עזבה העוזרת שלו חייאת? מורט שואל מדוע הוא מתעניין בכך? דורוק אומר לו שהוא מכיר אותו היטב ושוב שואל מה עשה לחייאת. מורט אומר לו שהוא יהיה מופתע אבל הפעם הוא (מורט) לא עשה דבר. מורט אומר לדורוק שחייאת מעבירה מידע והיא חפרפרת. דורוק אינו מאמין ושואל מה העבירה?
מורט אומר לו ששניהם יודעים היטב שחייאת היא "הציפור" שסיפרה לו על הקונספט החדש.
דורוק מכחיש ששמע על כך מחייאת, הוא נשבע שלא שמע על כך ממנה. מורט מטיל בכך ספק. דורוק אינו רוצה לספר לו ששמע את זה מאימו דריה ולכן אומר ששמע את זה ממזכירה שהייתה בפגישה ואיתה יצא לבלות.
דורוק חוזר על כך שוב הוא לא שמע מחייאת על הפרוייקט הזה.

אמינה מתקשרת לחייאת ואומרת לה שדיברה עם האב ומאחר ולחייאת יש עבודה היא אמינה צריכה לחזור הביתה והיא קנתה כרטיס לאוטובוס בערב. אסלי וחייאת צורחות משמחה, אמינה שואלת מה הצעקות האלה וחייאת אומרת לה שהיא לא רוצה שתעזוב אבל היא מצטערת בגלל אביה.
אמינה עומדת לעזוב הבנות מלוות אותה, אמינה אומרת לחייאת שהיא גאה בה. היא מורה להן לסמוך על אלוהים אח"כ על פאדיק ואח"כ אחת על השנייה. היא מבטיחה לספר לאב שהבנות מצאו עבודה טובה.

דורוק מנסה לשאול את אימו כיצד גילתה על הפרוייקט אך דריה מסרבת לומר. דורוק אומר לה שזה לא הזמן לשתוק מאחר ומישהו היום נשאר ללא עבודה. דריה שואלת מי? דורוק עונה שחייאת בתו של כאמל החבר של נג'ט. דריה לא מבינה כיצד חייאת קשורה לזה. דורוק מספר לה שאחיו חושב שחייאת היא זו שסיפרה, דריה אומרת לו שמורט היה צריך לחשוב על כך לפני שעשה דברים מאחורי הגב של משפחתו ושלא יבזבז את זמנו מאחר והיא לא תחשוף מי המקור ומבהירה לו שלא גילתה זאת מהבחורה הזו.

הבנות מנסות לעודד את מצב רוחה של חייאת, אסלי מציעה שיראו סרט אך הראש של חייאת במקום אחר. אסלי לא מבינה מדוע חייאת לוקחת כל כך קשה את העניין הרי בסופו של דבר הן יודעות שהיא אינה אשמה והיא תמצא עבודה אחרת. איפק אומרת לה שהבעיה היא לא העבודה, אהבה היא הבעיה וחייאת אפילו לא שמה לב לכך. הן יושבות לחשוב מה עושים כשמדובר באהבה?

מורט וכרם נוסעים בבוקר לעבודה, כרם שואל את מורט אם הוא לא קורא הבוקר עיתון, מורט עונה שלא שהוא חושב.
מורט שואל את כרם מה דעתו על הבחורה החדשה, הוא שואל אותו כחבר. כרם עונה שחייאת בחורה טובה, בייתית לא מאלה שמשחקות "מלוכלך". כרם שואל את מורט מדוע הוא מתעניין בבחורה, מורט עונה סתם כך.

מורט פוגש את חייאת במעלית ושואל אותה אם באה להיתנצל, חייאת עונה בסרקסטיות שבאה לומר תודה. מורט אומר שלדעתו זה אותו הדבר. חייאת אומרת לו שבאה להודות לתובל על עזרתה והאנושיות שלה.

חייאת מגיעה לתובל ששמחה לראותה ושואלת היכן היא כי אומרים שעזבה, חייאת אומרת שזה נכון ושבאה להודות לה ומחזירה את השמלה. תובל אומרת שדאגה לה וחייאת אומרת שהיא מצטערת אבל הכל קרה מהר.
חייאת רוצה ללכת אבל תובל אומרת לה שזה לא יקרה לפני שישתו כוס קפה.
חייאט יוצאת ונתקלת בדידם שאומרת לה שהיא חושבת ללכת עם מורט לאכול במקום יפה ולועגת לה על כך שעוד רגע תבכה. חייאת אומרת לה שהיא אינה מפחדת ושנית כשהיא מסתכלת עליה היא חושבת שעשתה החלטה נכונה.
דידם שואלת אותה מדוע באה האה כדי לבקש ממורט שיסלח לה, חייאת אומרת שהיא רואה שדידם אינה מבינה וחוזרת שוב ולאט היא התפטרה ושמר נג'ט ניסה לשנות את דעתה אך היא לא קיבלה זאת. דידם לועגת לה בסרקסטיות שהיא בטוחה שזה באמת קרה כך ומזכירה לה שהיא אמרה לה שהיא תעיף אותה משם. חייאת אומרת לה שאולי היא לא שמה לב אבל פניה האמיתיות (של דידם ) יתגלו במוקדם או במאוחר.

כשחייאת יוצאת היא פוגשת בדורוק שמזמין אותה לשתות עימו קפה ולשוחח מעט. הוא מנסה להצחיק אותה ומצליח. היא מודה לו שדיבר עם אחיו. ותוהה איך יכול להיות ששני האחים כה שונים, דורוק מספר לה על כך שמורט איבד את אימו בגיל צעיר, שהיא מתה כדי להציל את חייו.

תובל עולה למשרדו של מורט ומביאה לו קפה, מורט מזמין אותה לשבת ותובל שמחה על כך כי על מה שיש לה לומר לו היא חייבת לשבת. מורט מקשיב תובל אומרת לו: דידם משקרת חייאת לא אשמה.
מורט הולך לדידם כועס על הצורה ששיחקה בחייאת, ששיקרה לו בעיניים. דידם קוראת למורט "חיים שלי" הוא מזהיר אותה שלא תקרא לו כך ומעתה הוא "אדון מורט" בשבילה והיא כמו כל עובד.

חייאת מתכוונת ללכת למצוא את סונא כשאיפק מציעה שתחכה והיא תסיע אותה. אסלי מודאגת ממה שיקרה בבית "כשמפקד חמדי" הדודה פאדיק תגלה שהבנות אינן בבית. אחת מהן צריכה להישאר בבית, אסלי מתעצבת לגלות שזו שוב תהיה היא.

כרם ומורט משוחחים בינהם, וכרם שואל אותו אם הוא מצטער על שטעה. מורט אינו רגיל לטעות כרם אומר לא שכולם עושים טעויות לפעמים. מורט מרגיש שהיה לא פייר עם חייאת,  כרם אומר לו שיש רק דרך אחת לפתור את העניין
להתנצל בפניה. מורט אמר שעד היום עוד לא התנצל בני איש, כרם אומר לו שלכל דבר יש פעם ראשונה.

איפק וחייאת יוצאות לחפש את סונא ומגיעות ליער ואין להן מושג היכן היא, הן מצליחות למצוא את סונא וחברה הצפר. סונא שואלת מה כל כך חשוב, חייאת אומרת לסונא שהיא התפטרה. סנוא שואלת אותה מה קרה וחייאט אומרת שהאשימו אותה שהיא חפרפרת. סונא כועסת על חייאת שפגעה באמון שנתנה בה. סונא שואלת מה היא תאמר לאביה עכשיו, חייאת מתנצלת ואומרת שהיא לא רצתה שזה מה שיקרה והלוואי שיכלה לעשות משהו.
מורט מתקשר לחייאת, סונא פוקדת עליה לענות לשיחה לעשות משהו, אולי מורט הבין שטעה ורוצה להתנצל.
בלחץ של סונא חייאת עונה לשיחה ומורט אומר לה שהוא רוצה לשוחח עימה ושהוא נמצא בשכונת מגוריה אם היא פנוייה.
חייאת אומרת לו שהיא אינה בבית ועל מה יש להם לדבר. מורט אומר לה שאין בעיה ויגיע למקום בו היא נמצאת ושהם צריכים לפתור זאת היום. חייאת אומרת לו שאם זה כל כך דחוף אז בסדר אבל מזהירה אותו שהם נמצאים במקום שקשה להגיע אליו. מורט מסכים. איפק וחייאט יוצאות לדרך אך נתקעות עם הרכב. איפק לא רוצה לעזוב את הרכב שלה ולבוא עם חייאט לבקש את עזרתה של סונא. חייאט מתחילה ללכת לבד.
כרם לוקח את מורט למקוםהמפגש שקבע עם חייאת בדרכם הם פוגשים באיפק שמסרבת לקבל את עזרתו של כרם, מורט שואל את איפק היכן חייאת והיא אומרת לו שהלכה לחפש עזרה,מורט יוצא בעקבותיה אך חייאת מסרבת לבוא עימו הוא אומר להשכרם עם חברתה כך שאין צורך לחפש עזרה. חייאת אומרת לו שהיא מעדיפה למות לפני שתכנס איתו לרכב. מורט מתחיל ללכת איתה. מורט אומר לחייאת שדיבר עם דורוק ופגש את תובל ושהוא חשב הרבה זמן. חייאת שואלת אותו אם הוא מודה שעשה טעות? מורט אומר לה שהאשים אותה מהר מידי. מורט מבקש ממנה שתחזור, חייאת שואלת למה? ומורט עונה שהבין לא נכון את המצב.  מבחינת חייאת זה בלתי אפשרי לחזור כאילו לא קרה כלום. מורט מבקש סליחה.

אסלי ואיפק אומרות לחייאת שהתאהבה במורט. אסלי אומרת לחייאת שאהבות גדולות מתחילות במריבה.
חייאת קצת מבולבלת, חושבת שאולי הייתה קצת לא בסדר, מורט בא התנצל ואולי התנהגותו קשורה למות אימו.

נג'ט מגיע לביתו של מורט ומחכה לו, הוא רוצה לדעת מה עשה עם הבעיה, מורט אינו מבין איזו בעיה ונג'ט אומר לו בקשרר לבתו של כאמל. הוא מספר לו על שיחת הטלפון הינהם ושכאמל לא הזכיר זאת. מורט אומר לאביו שהבעיה נפתרה.
מורט מסביר לאביו שדיבר עם חייאת היום אך הוא אינו יודע אם תחזור לעבודה. האב שואל אם דיבר עם הבחורה כדי שהוא לא יכעס, מורט עונה שלא שזה בגלל שהיה לא בסדר איתה.

בבוקר מורט מגיע למשרד ולא רואה את חייאת, הוא שואל את צ'אלה אם היא לבד והיא עונה בחיוב. מורט נותן לצ'אלה הוראות בקשר לעבודה ושואל אותה "אם היא לא נמצאת"? ומבקשת מצ'אלה להכין לו קפה. חייאת מגיעה עם הקפה, מורט שמח אבל מצליח להסתיר זאת ומבקש ממנה להניח את הקפה על שולחנו.
חייאת מודה למורט על אתמול ושהיא שמחה לחזור ומה שעשה אתמול בעל משמעות עבורה. מורט שואל מה עשה וחייאת אומרת שבא עד אליה והתנצל. מורט אומר לה שזה לא יקרה שוב ושתתרכז בעבודתה.

דידם מופתעת לראות את חייאת שם ושואלת למעשיה שם אחרי שמורט פיטר אתה, חייאת מספרת שמורט התנצל בפניה וביקש ממנה לחזור חזרה.


מורט אומר לחייאת שהם יוצאים לפגישה בה היא תצטרך לתרגם את החוזה, חייאת נלחצת ואינה יודעת מה לעשות צ'אלה מזרזת אותה ללכת. בדרך חייאת מצליחה לשלוח הודעה לסונא שהיא בדרך לפגישה ושתתקשר אליה בדחיפות.
חייאת ומורט מגיעים לספינה, חייאת ממהרת לשירותים ומתקשרת לאיפק ומספרת לה על המצב ושאינה מצליחה להשיג את סונא. איפק אומרת לה שהיא תתקשר לסונא ואם לא תתפוס אותה היא תשלח לחייאת הודעה.
מורט מתקשר לצ'אלה ומגלה שהלקוחות לא יגיעו לפגישה, מורט מתרגז. חייאת שואלת אותו אם יש בעיה ומורט אומר לה שהוא צועק בגלל שבא לו. הוא אומר לה שאין פגישה. חייאת אומרת לו שזה רק עסקים לא שווה להתרגז בגלל זה.
מורט אומר לחייאת שאם יש לה משהו לומר לו שתגיד בפנים, חייאת מחליטה לומר לו שרואים שהעבודה היא חייו אבל בקצב הזה הוא יחטוף התקף לב ושלא יגיד שלא אמרה לו. מורט שואל אותה מה הייתה עושה במקומו? חייאת אומרת לו שממקומו הייתה נהנית מהמקום, מורט חושב שאין מה לעשות שם וחייאת אומרת שיש, לדוג, לאכול צדפות.

הם מסכמים שמי שיפסיד היום יהיה צריך לענות על כל שאלה ששואל הצד השני. את המשך היום הם יבלו בתחרות האחד בשני. סוף היום מגיע ומורט שואל את חייאת מה השקר הכי גדול ששיקרה עד היום?

דידם הולכת לביתה של סונא פקטג' להתנצל ומי שפותחת לה את הדלת היא סונא האמיתית.

לצפייה פרק



רשומות פופולריות

תקציר טלנובלה:

נקראו לאחרונה

טלנובלה לפי תוויות:

אברו שאהין (1) אדיני סאן קוי (5) אהבה זועקת (1) אהבה זועקת סדרה טורקית (4) אהבתי את שניהם (3) אין מילים לאהבה (1) אין מילים לאהבה סדרה טורקית (2) איסטנבול האכזרית (1) איפט (23) אישה (43) אישה עונה 1 (2) אישה עונה 2 (11) אישה פרק 43 (1) אישה פרק 44 (1) אישה פרק 45 (1) אישה פרק 46 (1) אישה פרק 47 ויוה (1) אישה פרק 48 ויוה (1) אישה פרק 50 ויוה (1) אישה פרק אחרון (2) אל תצחק באהבה (11) אלמד אותך לאהוב (29) אמינה גולשה (2) אמלה (1) אף אחד לא יודע (1) אריף (1) ארץ המלכים (101) אש בדם (198) באהר (1) באהר שהין (1) בארג' (2) בוראק דניז (1) בורק דניז (11) ביראן דמלה ילמאז (1) בכי האהבה (4) בלב פועם פרק 16 (1) בלב פועם פרק 18 (1) בלב פועם פרק 19 (1) בלב פועם פרק 25 (1) בלב פועם פרק 29 (1) בלב פועם פרק 32 (2) בלב פועם פרק 37 (1) בלב פועם פרק 38 (1) בלב פועם פרק 4 (1) בלב פועם פרק 5 (1) בלב פועם פרק 6 (1) בלה והזאר (1) בשם הכבוד (1) גלות סדרה טורקית (1) דילה (1) דמט אוזדמיר (3) דנה גרסייה (29) דרמה טורקית (1) ה (1) האהבה בוכה (4) האהבה שגורמת לך לבכות (4) הגבר הלא נכון (4) הירה (1) הנדה ארצ'ל (16) הנדה ארצל (1) הסיפור שלנו (1) הסכר (2) הקש על דלתי סדרה טורקית (6) השושלת סדרה (1) חד 309 (1) חדר 309 (3) חלומות בהקיץ (1) טורקי (1) טיירה דה רייס (101) טלנובלה (89) טלנובלה אישה (29) טלנובלה באה מאהבה (17) טלנובלה בלב פועם (20) טלנובלה טורקית (178) טלנובלה יין האהבה (17) טלנובלה מקסיקנית (200) טלנובלה עונת הגשמים (1) טלנובלה רסיסים (99) ייאיט קוזאן (55) כארם בורסין (6) כלה חדשה (1) לא בלעדייך (1) לב פצוע (1) לילה לידיה (21) מיגל ורוני (29) מילה של כבוד (113) מישל בראון (29) מלכת הלילה טלנובלה (15) מלכת הלילה פרק 1 (1) מלכת הלילה פרק 10 (1) מלכת הלילה פרק 2 (1) מלכת הלילה פרק 21 (1) מלכת הלילה פרק 22 (1) מלכת הלילה פרק 23 (1) מלכת הלילה פרק 24 (1) מלכת הלילה פרק 25 (1) מלכת הלילה פרק 26 (1) מלכת הלילה פרק 27 (1) מלכת הלילה פרק 28 (1) מלכת הלילה פרק 29 (1) מלכת הלילה פרק 30 (1) מלכת הלילה פרק 31 (1) מלכת הלילה פרק 32 (1) מלכת הלילה פרק 7 (1) מלכת הלילה פרק 8 (1) מלכת הלילה פרק 9 (1) מספר 309 (5) מר טעות (3) מר טעות פרק 1 (1) מר טעות פרק 2 (1) מר טעות פרק 3 (1) מר טעות פרק 4 (1) משבר אמון (1) נור טלנובלה טורקית (59) סארפ (1) סדרה הודית (3) סדרה הודית חדשה (1) סדרה טורקית (253) סדרה טורקית 2021 (1) סדרת דרמה טורקית (1) סוף סדרה רסיסים (1) סיכום הסדרה פנינה שחורה (1) סיכום הסדרה רסיסים (1) עבדות סדרה טורקית (1) פטמגול (1) פייאז דומאן (1) פייז דומאן (1) פנינה שחורה (20) פנינה שחורה פרק אחרון (1) פעימת הלב (4) פצע הלב (1) פרק 1 (1) פרק 11 (1) פרק 12 (1) פרק 2 (1) פרק 26 (1) פרק 264 (1) פרק 27 (1) פרק 28 (1) פרק 3 (1) פרק 35 (1) פרק 36 (1) פרק 39 (1) פרק 40 (2) פרק 41 (2) פרק 42 (2) פרק 43 (1) פרק 44 (1) פרק 45 (1) פרק 46 (1) פרק 47 (1) פרק 48 (1) פרק 49 (1) פרק 50 (1) פרק 71 אחרון (1) פרק 72 (1) פרק 73 (1) פרקים מלאים (44) צפייה ישירה (25) קרם בורסין (21) רסיסים סוף (2) רסיסים עונה 2 (26) רסיסים עונה חדשה (1) רסיסים פרק (1) רסיסים פרק 256 (1) רסיסים פרק 257 (1) רסיסים פרק 258 (1) רסיסים פרק 259 (1) רסיסים פרק 260 (1) רסיסים פרק 261 (1) רסיסים פרק 262 (1) רסיסים פרק 263 (1) רסיסים פרק אחרון (2) שבוי באהבה (5) שבויה סדרה טורקית (1) שבוייה (1) תן לי שם (5) תקציר פרק (24) תשוקה וכוח (25) תשוקת הנצים (164) Amla (1) Aşk Ağlatır (4) Aşk Laftan Anlamaz (11) Bahar Şahin (1) Baht Oyunu (1) Baraj (2) Bay Yanlış (4) black pearl (19) black pearl finel (1) Broken Pieces (27) Destan (1) Dila (1) Emanet (1) En nombre del honor (1) Esaret (1) finel (1) Fuego en la Sangre (199) Gecenin Kralicesi (15) globo programação hoje 'sbt programação (1) HEART 0F THE CITY (1) HEART 0F THE CITY טלנובלה בלב פועם (6) HEART OF THE CITY טלנובלה בלב פועם (14) heartbeat (4) iffet (13) KADIN (34) Kalp Atışı (4) kalp yarası (1) kimse bilmez (1) Love Cries (1) Masumlar Apartmanı דירת התמימות פרק 1 סדרה טורקית (1) NO 309 (6) NO309 (6) NUR (59) NUR 12 (1) NUR 13 (1) Our story (1) paramparca (79) Pasion y Poder (25) pasion-de-gavilanes (109) perla negra (19) Prisoner of Love (5) Rain Time (1) Saavi Ki Savaari (1) sen çal kapımı (6) Sensiz Olmaz (1) Siyah İnci (19) TELENOVELA black pearl (1) Tierra de Reyes (154) Tierra de Reyes ארץ המלכים (73) Vino el amor (17) Woman (43) Yağmur Zamanı (1) الحطام أوبرا الصابون (2) عائشة - أوبرا الصابون (2) عائشة - الحطام أوبرا الصابون (1) 肥皂剧 英语 (1)